مرجوعی و تعویض کالا

امکان تغییر بازه ارسال سفارشات حضوری وجود دارد؟

متاسفانه امکانپذیر نمیباشد ومشتری میبایست سفارش را کنسل و مجدد برای بازه مورد نظر خود اقدام به ثبت سفارش نماید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

امکان تغییر بازه ارسال سفارشات حضوری وجود دارد؟

متاسفانه امکانپذیر نمیباشد ومشتری میبایست سفارش را کنسل و مجدد برای بازه مورد نظر خود اقدام به ثبت سفارش نماید.

 

اگر کالایی از سفارشتان را تحویل نگرفته اید، باید حداکثر طی 24 ساعت از زمان دریافت سفارش، از طریق تماس به ما اطلاع داده شود تا امکان پیگیری وجود داشته باشد.

 
 

سفارش تا چند روز در شعب حضوری باقی میماند و تا چه مدت پس از بازه امکان مراجعه برای دریافت وجود دارد ؟

در صورت ارائه شماره سفارش و کد تحویل امکان تحویل سفارش وجود دارد.

 

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

پاسخ خود را نگرفته اید؟ اکنون با پشتیبانی ما تماس بگیرید